Hoquei sobre herba

La selecció espanyola, primera.

El combinat espanyol d'hoquei sobre herba, amb vuit catalanes a les seves files, va golejar Turquia (6-0) ahir i es va classificar com a primer de grup per als quarts de final de la World League 2, en què es trobaran Ghana. Les terrassenques Berta Bonastre, amb dos gols, i Carlota Petchamé van ser dues de les golejadores.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció