Campanya conjunta amb el Govern per promocionar Catalunya al món
La Generalitat de Catalunya, mitjançant l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball, i el FC Barcelona impulsen una nova campanya de promoció de Catalunya. Feel the colours busca explicar al món el vincle emocional entre el club blaugrana i Catalunya. La campanya s’ha posat en marxa coincidint amb la presentació oficial de la nova samarreta, groga amb la senyera al pit, aquest cap de setmana.
Segons el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, s’ha volgut potenciar la relació entre Catalunya i el FC Barcelona per mitjà dels colors, entesos “com un sentiment comú envers un club i una manera de viure i sentir una terra”. Així, mitjançant cadascuna de les peces que es llançaran, es parlarà de les dues entitats com una realitat inseparable que es necessita viure sencera per gaudir de tota l’experiència.
La campanya compta amb una peça central que busca connectar emotivament amb el públic mitjançant el vincle entre el club esportiu i la destinació catalana. A banda, hi ha una peça específica d’Aitana Bonmatí, que s’emetrà el de febrer, en què la futbolista explica en primera persona quina és la seva Catalunya. Bonmatí és un dels referents del futbol femení i un exemple de l’excel·lència de la dona en l’esport. Amb aquest espot, des de l’ACT també es vol contribuir a donar més visibilitat al talent esportiu femení.
Aquesta campanya s’emmarca en la nova estratègia comunicativa de Turisme de la Generalitat de Catalunya que posa al centre els valors que caracteritzen Catalunya i la fan única i transversal. “Volem donar a conèixer Catalunya de manera autèntica i experiencial per tal de posicionar-nos com una destinació moderna que té en compte el respecte envers el territori i els seus habitants”, afirma el director de l’ACT. L’aliança entre l’ACT i el FC Barcelona és vigent des del 2012.