El Barça signa un nou acord de patrocini
El Barça i New Era Visionary Group (NEVG), líder mundial en connectivitat i integracions d’infraestructures, han signat un acord a partir del qual NEVG es converteix en el nou Official Telecom Operator del Club durant els pròxims cinc anys, des de l’1 de gener del 2025 i fins al 31 de desembre del 2030. Com a part de l’acord, el club llançarà ens els pròxims mesos els serveis de ‘Barça Mobile’.
“L’aliança entre el FC Barcelona i NEVG es reforça encara més a través d’una col·laboració estratègica amb Orange, part del Grup MASORANGE, l’operador de telecomunicacions líder a Espanya pel que fa a la base de clients i amb la més àmplia cobertura de fibra i 5G. Mitjançant aquesta col·laboració, ‘Barça Mobile’ oferirà tot el seu ventall de serveis a tota l’afició, així com a altres persones que hi puguin estar interessades, com ara tarifes mòbils, serveis de dades i fibra òptica, entre d’altres”, ha explicat el club en el comunicat en què ha oficialitzat l’acord. “En el marc de l’acord, l’Spotify Camp Nou estarà equipat amb una infraestructura de connectivitat 5G+ de primer nivell d’Orange, que permetrà als espectadors i espectadores mantenir-se connectats, accedir als serveis digitals i reproduir en directe des dels seus dispositius mòbils sense interrupcions. Aquesta tecnologia s’integrarà perfectament amb els sistemes del Club, millorant l’eficiència operativa a tot el recinte. A més, tothom que faci ús de de ‘Barça Mobile’ gaudirà de roaming i els socis i sòcies del FC Barcelona tindran avantatges i descomptes especials”, ha seguit. “El FC Barcelona aposta per convertir l’Espai Barça en un hub d’innovació internacional, a l’avantguarda de les noves tecnologies, i aquesta aliança reafirma l’aposta del Club per associar-se amb companyies punteres i fer un pas més endavant en el seu procés de transformació digital. Amb aquest nou acord s’obre també una nova oportunitat per al programa de patrocinis creat específicament per un dels projectes més importants de la història del Club, com és l’Espai Barça, i oferirà noves oportunitats, tant per a empreses que es dirigeixen directament al consumidor (B2C) com per a aquelles enfocades a l’àmbit empresarial (B2B), aprofitant la visibilitat i el prestigi global del FC Barcelona i la rellevància del que serà un dels estadis referents al món”, afegit.
També s’ha referit a l’acord Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona. “L’Espai Barça ha de ser el catalitzador per a la transformació digital del Club, i comptar amb la millor connectivitat a l’Estadi és essencial per oferir una experiència única a tota l’afició i totes aquelles persones que ens visitin en dia de partit”, ha expressat. “En paral·lel, llançar ‘Barça Mobile Services’ amb NEVG i la col·laboració d’Orange, serà també un pas endavant per poder oferir a tots els usuaris i usuàries un servei de telefonia mòbil amb un gran ventall de possibilitats i molts avantatges per als socis i sòcies del FC Barcelona”, ha tancat el directiu. “A New Era Visionary Group estem encantats d’associar-nos amb el FC Barcelona per llançar ‘Barça Mobile’, combinant tecnologia d’avantguarda amb la filosofia central del Club de ‘Més que un Club, More than a Club’”, ha manifestat Ruslan Birladeanu, CEO de New Era Visionary Group. “La nostra visió és fer de ’Barça Mobile’ una marca global que vagi més enllà de servir a l’afició, unint persones de tot el món i ampliant la base de fans global del Barça. Aquesta associació marca un moment clau en la remodelació de la connectivitat mòbil en l’esport i l’entreteniment, apropant el FC Barcelona a la seva comunitat global”, ha manifestat.