El futur de Vitor Roque, una incògnita
El director esportiu del Betis, Manu Fajardo, ha parlat sobre la situació de Vitor Roque abans del partit de tornada del play-off de la Conference League del seu equip. Fajardo ha explicat que ahir es va produir una trucada del Barça, però que, de moment, el futur del davanter brasiler continua sent una incògnita.
“Existeix una relació extraordinària entre tots dos clubs, i a dia d’avui res indica el contrari”, ha explicat Fajardo. “És un jugador que, quan se li ha donat l’oportunitat, ha demostrat que pot oferir un rendiment òptim i immediat, amb un futur molt bonic per davant”, ha afegit.
Tot i no saber quin serà el futur de Vitor Roque, el jugador està centrat en el dia a dia amb el conjunt andalús. “El noi no es pronuncia, entrena cada dia al 200%, amb el focus en el partit i amb la màxima il·lusió. És un noi molt honest i molt professional”, ha destacat Fajardo, posant en relleu la bona actitud de Roque.