Barça

El Barça Atlètic manté vives les opcions de permanència amb un triomf a Irun (1-3)

Dos gols de Toni i un de Guille Fernández donen un triomf clau al filial culer, que ha jugat amb un futbolista més des del minut 15

El Barça Atlètic guanya al camp del Real Unión d’Irun (1-3) i manté vives les opcions de permanència a 1a FEF. Dos gols de Toni Fernández i un del seu germà, Guille, han servit per donar un triomf clau al filial culer al camp d’un rival directe. Els blaugrana han jugat amb un futbolista més des del minut 15.

S’ha posat molt de cara el partit ben aviat per l’expulsió per doble groga d’Iker Bilbao. Abans, Astralaga havia evitat el primer gol local en un mà a mà amb Vidorreta. Amb la superioritat, els culers s’han apoderat del partit. Cedric i Virgili han estat a prop d’obrir la llauna, però ho ha acabat fent Toni Fernández (37’) després d’una gran jugada de Trilli i una paret amb Cedric.

El davanter centre ha perdonat el segon a l’inici de la segona meitat després d’una gran centrada de Jan Virgili. El mateix extrem s’ha inventat una gran conducció cinc minuts després per regalar la pilota a Toni Fernández dins l’àrea i que, amb una gran definició, convertís el seu doblet (56’). 7 gols aquesta temporada a 1a FEF, de menys a més.

Partit molt encarrilat que s’ha encarregat de sentenciar l’altre Fernández. Feia ben poc que Guille havia entrat al terreny de joc, però ha aprofitat un mal rebuig del porter local a un xut de Dani Rodríguez per marcar el seu sisè gol. A la recta final els locals han maquillat el resultat gràcies a un penal groller i innecessari d’Mbacke.

Triomf fonamental per seguir amb vida. Continua sent un objectiu complicat el de la permanència, però no impossible. El Barça està a cinc punts de sortir del descens i la setmana vinent rep el cuer de la categoria al Johan Cruyff. Un nou compromís en el qual la victòria és una obligació per poder somiar en continuar a 1a FEF.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció