Barça

Alexia Putellas, nova ambaixadora de Flopp Eco

Barça. La capitana blaugrana se suma a un projecte on també hi figuren noms com els de Marc Gasol, Santi Aldama i Thiago i Rafinha Alcántara

Alexia Putellas i el Barça tenen la mirada posada ja a Lisboa. Després de segellar el títol de lliga el passat camp de setmana al camp del Betis, ara el gran objectiu de la capitana passa per tornar a aixecar de nou la UEFA Women’s Champions League. Espera l’Arsenal d’una vella coneguda com Mariona Caldentey. Per a Alexia i el Barça seria la quarta Champions després dels èxits de Göteborg (2021), Eindhoven (2023) i Bilbao (2024).

Referent a dins i a fora dels terrenys de joc, amb un alt compromís envers les causes socials, els valors de sostenibilitat i promotora d’un estil de vida saludable, Alexia s’ha convertit en nova ambaixadora de Flopp Eco, la marca espanyola de major creixement al sector dels productes ecològics de neteja i cura de la llar. La marca suma també al projecte altres figures com Thiago i Rafinha Alcántara, i Santi Aldama. Tots ells se s’uneixen a una aventura que ja comptava amb la implicació de Marc Gasol. Gràcies a aquesta incorporació de socis estratègics, la companyia ha completat una ronda de finançament de milió d’euros.

“Em sumo a l’equip de Flopp com a sòcia estratègica perquè crec fermament en els productes, a la feina i en l’equip que hi ha darrere. Sóc consumidora de la marca i només m’uneixo a projectes en què realment crec. Al final els fets parlen més que les pròpies paraules. Com a imatge de marca vull donar credibilitat al projecte, aportar el meu granet de sorra i lluitar plegats per un món més sostenible”, sosté Alexia.

“Aquesta ronda ens permetrà llançar innovacions durant el tercer trimestre del 2025 tant en neteja de la llar com en higiene personal, i potenciar la nostra expansió geogràfica. Tot això ho fem de la mà d’importants ambaixadors que recolzen i donen impuls al projecte. Per això, ens omple de satisfacció donar la benvinguda als nostres nous socis i comptar amb Alexia com a prescriptora de marca”, explica Pirmin Trisner, Director Financer de Flopp Eco.

Sobre Flopp Eco

Des del seu llançament, Flopp Eco ha revolucionat la neteja de la llar amb solucions ecològiques, eficaces i assequibles. Fins avui, la marca estima que ha aconseguit estalviar més de 250 tones de plàstic, evitar el malbaratament d’1,5 milions de litres d’aigua i reduir les emissions de CO2 en un 70% en comparació amb productes de neteja convencionals.

Enfront dels tradicionals productes envasats en grans formats plàstics d’un sol ús i amb un alt contingut d’aigua (fins a un 90%), Flopp Eco aposta per envasos reutilitzables, fórmules concentrades lliures de microplàstics i certificacions de sostenibilitat com l’EU Ecolabel. Juntament amb la seva missió per la sostenibilitat mediambiental, Flopp Eco també aposta per recolzar el consum i el desenvolupament local amb productes fets a Espanya.

“El nostre objectiu inicial és impactar a un milió de llars. Creiem que totes les accions sumen, per això diem que el canvi comença a casa teva, perquè volem animar el consumidor a triar productes que són bons per a la seva salut, per al medi ambient i que a més són fets a Espanya el que fomenta l’economia local”, explica Mariano Porrero, Directora de Branding de Flopp Eco.

Actualment, la marca està creixent més del 60%, triplicant les seves vendes digitals i desenvolupant noves aliances comercials per seguir escalant. Recentment, ha obert nous punts de venda com Hiperdino i El Corte Inglés, a més de consolidar la seva presència a Carrefour, Alcampo, Bon Preu, Veritas, entre d’altres. Aquesta evolució permet a la companyia créixer de forma exponencial en els propers 3 anys en línia amb el seu pla estratègic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)