Barça

Francesc «Tito» Vilanova

Segon entrenador del Barça

«La victòria no és mitja lliga, encara queda molt per davant»

«Hem hagut d'arriscar en la segona per fer el gol; la idea era guanyar el partit»
«Em quedo amb la qüestió anímica nostra. Si afecta els altres ens importa poc»
«Tàcticament és molt intel·ligent i pot jugar de central o de mig, ho assimila bé»

Fran­cesc Tito Vila­nova, com en el dia de la prèvia, va tor­nar a aparèixer per la lumbàlgia que té Pep Guar­di­ola. «Ha aguan­tat com ha pogut, tenia forts dolors, però volia estar a la ban­queta. Ho està pas­sant mala­ment i no sap com posar-se», va dir Vila­nova sobre les molèsties a l'esquena de Guar­di­ola. Ja més ficat en el par­tit, el segon entre­na­dor blau­grana va dri­blar qual­se­vol punt d'eufòria sobre si el tri­omf d'ahir a València suposa un pas defi­ni­tiu per gua­nyar el títol. «Donem molt de valor a aquesta victòria. Era un tri­omf difícil, però no és mitja lliga, encara queda molt per davant», va afir­mar Vila­nova, que hi va afe­gir: «Sabem que que­den molts par­tits i que en qual­se­vol par­tit es pot per­dre o empa­tar. Érem cons­ci­ents que era una de les sor­ti­des com­pli­ca­des que teníem», va adme­tre el pre­pa­ra­dor, que con­si­dera el resul­tat «sen­sa­ci­o­nal».

Ja més cen­trat en qüesti­ons tècni­ques, Vila­nova va acla­rir: «Tots els can­vis que hem fet han estat per ser més ofen­sius, i estem molt satis­fets.» I, pel que fa al tram final del par­tit, va adme­tre: «Hem hagut d'arris­car per fer gol. La idea era gua­nyar el par­tit.» Una de les vari­ants tàcti­ques va ser veure Ser­gio Bus­quets com a cen­tral en mol­tes fases del par­tit. Una solució molt recur­rent en l'últim mes. «Tàcti­ca­ment és molt intel·ligent i la seva pre­dis­po­sició és molt bona, i pot jugar de cen­tral o de mig. Ho assi­mila molt bé». Final­ment, Vila­nova no va entrar a valo­rar si el tri­omf d'ahir a Mes­ta­lla serà un cop moral per al madri­disme, que estava pen­dent d'una enso­pe­gada a Mes­ta­lla. «Em quedo amb la qüestió anímica nos­tra. Si afecta els altres ens importa poc.»


els can­vis tàctics


Cop moral


Ser­gio Bus­quets

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)