ACB

A un pas del ‘playoff'

Bàsquet. Lliga Endesa. El fortí del MoraBanc Andorra també supera l'obstacle del València amb un partidàs de Shermadini (22) i Walker (23)

El ‘playoff', a tocar. La victòria del Mora­Banc d'aquest mig­dia davant el València per 89-84 al fortí andorrà –14 victòries ja a casa i només una der­rota– i la der­rota del Bil­bao a Tene­rife deixa la clas­si­fi­cació matemàtica per jugar pel títol, pels de Joan Peñarroya, molt, molt a prop.

L'equip del Prin­ci­pat ha pro­ta­go­nit­zat un tri­omf tre­ba­llat davant la segona millor defensa de la lliga i un dels equips més sòlids. El 23-24 del pri­mer quart, amb tres esmai­xa­des de Walker, una bona cir­cu­lació per part de tots dos equips i un 70% d'encert de dos punts ha dei­xat tot obert de cara a un segon període, en què Sher­ma­dini ha explo­tat per mar­car diferències. 11 punts gai­rebé con­se­cu­tius del pivot georgià, amb un gran domini a la pin­tura, ha donat un més 14 als locals. Tres tri­ples finals dels valen­ci­ans han maqui­llat l'electrònic al des­cans (40-35).

Els intents de Van Ros­som des del tri­ple a la represa no han evi­tat que els andor­rans man­tin­gues­sin el seu marge i fins i tot l'ampli­es­sin a dos minuts pel final (65-50), gràcies als tri­ples d'un enorme Walker.

Un 2-15 al dar­rer quart ha posat l'empat a 78 a qua­tre minuts pel final, començant un altre par­tit. És lla­vors quan ha apa­re­gut la modesta figura de Ste­vic per donar oxi­gen al seu equip amb set punts i un tap sobre Sikma, deci­sius i sufi­ci­ents per asse­gu­rar un tri­omf vital.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.