ACB

Landing Sanè, al MoraBanc

Lliga Endesa. Ha signat pels dos pròxims mesos i arriba del Reggio Emilia per pal·liar els problemes de lesions en el joc interior

L’acu­mu­lació de lesi­o­nats en el joc inte­rior –dimarts es va con­fir­mar la baixa de Diagne, que s’afe­gia a les de Cope­land i Kar­nowski– ha obli­gat el Mora­Banc a moure’s en el mer­cat i a bus­car ràpida­ment un altre pivot. Ahir al matí, el club del Prin­ci­pat va anun­ciar el fit­xatge de Lan­ding Sanè, que ha sig­nat pels pròxims dos mesos, pror­ro­ga­bles al que resta de tem­po­rada. De l’equip, coneix Albicy, perquè van coin­ci­dir en el París-Leva­llois. Dis­sabte ja debu­tarà a casa, con­tra el Bur­gos (21 h).

Ja feia dies que la direcció espor­tiva s’havia fixat en Sanè, però el francès tenia con­tracte amb el Reg­gio Emi­lia fins ahir. De fet, dimarts va dis­pu­tar el seu dar­rer par­tit, en la pri­mera jor­nada de Top 16 d’Euro­copa, con­tra el Lle­mot­ges, en el qual va fer 13 punts i va aga­far 5 rebots, amb 3/4 tri­ples, en menys de 20 minuts. En el club italià, només hi jugava com­pe­tició euro­pea des del novem­bre. Amb tot, li van ofe­rir de pror­ro­gar el seu con­tracte fins al final del Top 16, el 6 de febrer. O sigui, per un altre mes. Una oferta infe­rior en temps a l’andor­rana. “És un juga­dor dinàmic, intel·ligent, amb bona mà i també capa­ci­tat d’inti­mi­dació que ens pot aju­dar molt”, va dir Fran­cesc Solana, direc­tor gene­ral del Mora­Banc, que va des­ta­car la importància que arribi amb ritme de com­pe­tició.

Landing Sanè
Pivot 2,11 m
Ermont França
19-12-1990 27 anys
Trajectòria
2007-2009 Centre fédéral (FRA)
2009-12 Paris Levallois (FRA)
2012/13 Hyeres-Toulon (FRA)
2013-17 Paris Levallois (FRA)
2017/18 Reggio Emilia (ITA)
MoraBanc Andorra
Eurocopa 2017/18
Punts 5,9
Tirs de 2 p. 61,5% (8/13)
Triples 36,4% (12/33)
Tirs lliures 81,3% (13/16)
Rebots 3,4
Faltes rebudes 1,3
Minuts 15
Partits 11 (1 titular)
Valoració 5,8
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)