Lliga femenina

El Barça CBS renova set jugadores pel debut a l’elit

Continuaran Júlia Rueda, Lucía Navarro, Carolina Guerrero, Deva Bermejo, Cristina Rakocevic, Itziar Llobet i Marta Canella

El Barça CBS, dona continuïtat al projecte de la temporada 21/22, culminat amb l’ascens a la LF Endesa, i fa efectiva la renovació de la columna vertebral de la plantilla. Les jugadores Júlia Rueda, Lucía Navarro, Carolina Guerrero, Deva Bermejo, Cristina Rakocevic, i les capitanes Itziar Llobet i Marta Canella, afrontaran l’objectiu de consolidar l’equip a la màxima categoria, sabent d’avant mà les dificultats d’aquest nou repte. Una de les capitanes Itziar Llobet destaca el repte: “He tingut la sort de jugar a LF1 amb altres equips, però fer-ho amb el Barça sent culer i desprès d’haver viscut l’ascens és molt il·lusionant i especial”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció