La segona FEB, il·lusió i feina
Bàsquet. El Bisbal Bàsquet fa una crida a totes les empreses interessades a assistir, el 7 de juny, al Pavelló Vell per conèixer el projecte
El Bisbal Bàsquet afronta un repte crucial per a la propera temporada: aconseguir un pressupost de 230.000 euros per garantir la participació del seu primer equip en la segona FEB, l’antiga LEB Plata. Aquest finançament és indispensable per poder competir al més alt nivell i assegurar la viabilitat de l’equip. El club fa una crida urgent a les institucions, empreses i particulars per aconseguir aquesta xifra. La importància d’aquest pressupost no es limita només al primer equip. “Les ajudes al primer equip fan propaganda de tots els jugadors i de totes les categories, i ajuden les famílies a no haver de pagar. Els petits no haurien de pagar més”, explica Joan Bassa, president del club.
Amb la finalitat de millorar la gestió dels patrocinis, el Bisbal Bàsquet ha creat un nou departament de màrqueting. Abans, aquesta tasca estava delegada a Sol Gironès, però ara el club ha decidit internalitzar aquesta funció per obrir més oportunitats de patrocini. El club també ha reforçat l’àrea logística del primer equip, incloent-hi la gestió de les entrades, l’aforament del pavelló i la confirmació d’assistència dels socis. Amb la nova política de “seient lliure” es pretén optimitzar l’ús de l’espai disponible. La superfície del pavelló és limitada, i la instal·lació de les cistelles de peu redueix el nombre de cadires a peu de pista. Per això el club està explorant solucions com ara tarimes o graderies tubulars per ampliar l’aforament.
El pròxim 7 de juny, el Bisbal Bàsquet organitza una trobada al pavelló amb empreses interessades a sumar-se al projecte. Durant aquesta reunió, es presentarà la filosofia del club, els èxits aconseguits i els reptes futurs. “És un projecte que va més enllà de la Bisbal, és un repte de comarca”, diu Bassa.
La campanya d’abonats per a la temporada 2024/25 està en fase d’estructuració del pressupost, i dependrà de diversos factors, com ara l’aforament del pavelló i les aportacions de les empreses. La campanya, que començarà el 7 de juny, és crucial per garantir els ingressos necessaris.
El Bisbal Bàsquet està decidit a fer tot el possible per assolir els seus objectius i ara necessita el suport de la comunitat per continuar creixent i oferint un projecte sòlid, ambiciós i amb accent gironí.
La plantilla va agafant forma
El conjunt bisbalenc també està treballant intensament en l’apartat esportiu. De fet, el club ja ha tancat la renovació de Xevi Torrent i Lamin Dibba per a la temporada que ve. L’objectiu és mantenir el bloc, la columna vertebral de l’ascens, i incorporar alguna peça indispensable per a la categoria. El conjunt gironí ja té unes quantes renovacions molt ben encaminades que es faran públiques d’aquí a molt poc. El barceloní Carles Rofes continuarà al capdavant de la direcció tècnica i el club reestructurarà i ampliarà l’staff per professionalitzar encara més l’equip.