FEB

BÀSQUET / LLIGA FEMENINA

L'Olesa fa un partit paupèrrim en atac (34 punts en 30 minuts) i torna al mal camí

Calia refer­mar la victòria de fa set dies amb un tri­omf a casa, però no. L'Olesa va tor­nar a la seva versió més dèbil i amb 34 punts al final del ter­cer quart (34-49) ja havia fir­mat la sentència que l'acosta encara més a la zona de des­cens. Que l'Eivissa, amb Pir­sic eli­mi­nada, es deixés anar i per­metés que les cata­la­nes tin­gues­sin un tri­ple per posar-se a tres punts amb 49 segons per jugar-se acaba sent anecdòtic, per bé que és un símptoma que les que que­den no abai­xa­ran els braços.

D'inici, l'Olesa va anar de mal borràs (5-15) i en el segon quart va ano­tar només dos punts i de tir lliure en els qua­tre pri­mers minuts (11-26). L'Eivissa, sense excel·lir, anava sumant, cosa que entre les locals només acon­se­guia Podko­val­nikova (7 punts en el quart). Tor­nant del ves­ti­dor la diferència ja va asso­lir unes dimen­si­ons irre­cu­pe­ra­bles (27-42), que es man­te­nien a final del quart (34-49). A 11 punts de mit­jana per quart, el par­tit sem­blava dat i beneït, fins i tot amb els pro­ble­mes de fal­tes de les eivis­sen­ques, que també van notar l'esforç (només van actuar set juga­do­res) i van per­me­tre que les locals entres­sin en el par­tit a 1:26 del final (50-56). Però calia sumar de 3 i no era el dia de les tira­do­res (2/14).

OLESA
52
EIVISSA PDV
61
OLESA:
Denti (6), Bas (3), Traore (18), Podkovalnikova (14), Infantes (3) –cinc–, Rodríguez (2), Dillone (4) i Alañà (2). 16/39 de 2, 2/14 de 3 (Bas i Traore), 14/17 tirs lliures, 29 rebots (10 Denti), 9 assistències (4 Traore) i 47 de valoració (17 Traore).
EIVISSA PDV:
Thorburn (18), Pirsic (6), Paula Seguí (7), Rasmussen (15), Morales (8) –cinc–, Smith (2) i Peteva (5).
PARCIALS:
9-16, 13-16, 12-17, 18-12.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.