ACB

Aprofitar l'embranzida

Les dues victòries consecutives han canviat l'estat d'ànim del MoraBanc, que és conscient que esgarrapar-ne una altra avui a Múrcia li permetria catapultar-se definitivament cap a la zona alta, les posicions en què es despatxen els bitllets per a la copa. Stojanovski va fer sessió de tir el divendres i ahir va viatjar, tot i que arrossega molèsties musculars a la zona intercostal. Hi pugui jugar o no, els del Principat intentaran erosionar més els dubtes en l'equip local, amb més individualitats que cohesió col·lectiva fins ara. La murciana, a més, és una pista que històricament ha anat bé a l'equip andorrà, que hi acredita un 4-1 en cinc visites. L'últim triomf, la temporada passada (73-77).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció