Les penyes contràries a la campanya d’abonaments
Món social. “Sense il·lusió ni empatia no anem enlloc”, diu en un dur comunicat
La nova campanya d’abonaments de l’Espanyol ha tingut una rebuda abrupta en molts sectors de l’afició. Les xarxes socials treien fum durant tot el dia d’ahir, deixant clara la seva disconformitat per les mesures d’apujar els preus, de mitjana 50 euros, però que poden ser molt més evidents i clars depenent de la zona de l’estadi. Molts abonats estan amenaçant de no renovar el seu carnet per la temporada vinent. A la mala temporada de l’equip i la falta de fitxatges il·lusionadors, s’hi afegeix una nova política de preus que no ha tingut la rebuda desitjada d’una afició que no entén el perquè d’aquesta mesura en un moment delicat per a l’entitat a tots els seus nivells. Clara ha estat la posició de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol. “Dia molt trist pel nostre sentiment. Les penyes, que fem tants i tants quilòmetres cada partit, i que tant d’esforç ens costa sempre representar l’Espanyol arreu, sentim tristor. Sense il·lusió ni empatia no anem enlloc. Volem sentiment. Volem seny. Volem Espanyol”, deia el breu comunicat, que juga amb el lema de la nova campanya. Aquesta posició crítica de la FCPE és sorprenent, ja que sempre s’ha alineat amb els preceptes del club, però aquesta guspira que ha saltat pot ser un indici perillós de cap on pot anar la nova campanya d’abonaments. El temps dirà si l’aposta del club és encertada o bé s’aprofundeix més en la desafecció del soci.
Notícies
Dissabte,11 maig 2024