Espanyol

Més infants al camp

Espanyol. El club manté els preus dels abonaments congelats i en destinarà una part a projectes socials. El RCDE Stadium ha registrat enguany les pitjors xifres d’assistència

“Què veus quan veus un nen pel carrer amb la samarreta de l’Espanyol?”, pregunta el vídeo promocional, protagonitzat per infants de diverses edats. Els més petits són els grans beneficiats de la nova campanya d’abonaments per a la temporada 2022/23, i és que per cada carnet infantil (fins als 15 anys) l’entitat es compromet a regalar-ne un altre. “Són el futur del futbol i del club. Tots hem sigut nens, volem vincular aquest sentiment que tots portem dins”, va explicar Mao Ye, director general de l’Espanyol, en l’acte de presentació.

Els preus de tots els abonaments continuen congelats des del 2019 i també es mantenen els descomptes. A més, el club destinarà el 5% de l’import total a projectes solidaris propis i a d’altres compartits amb alguns ajuntaments. Omplir l’estadi, amb capacitat per a 40.000 persones, és una assignatura pendent, i aquesta temporada s’ha batut el rècord negatiu d’assistència de la seva història, amb una mitjana de 17.352 espectadors per partit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)