Espanyol

L’Espanyol estrena plataforma digital

L’Espanyol presenta la seva nova plataforma OTT, amb la qual fa un pas endavant en la seva estratègia digital i audiovisual. Reforça d’aquesta manera Espanyol Media, la marca audiovisual del club.

Amb la nova OTT, els aficionats tindran contingut exclusiu com els partits complets del primer equip masculí i femení, arxius històrics coincidint amb el 125è aniversariclub, i contingut premium. La plataforma permetrà una millor experiència d’usuari, afavorirà la personalització del contingut i reforçarà la connexió entre el club i els seus aficionats.

Tot plegat, a partir de l’aliança estratègica amb Vidneo (Lavínia Group), proveïdor de serveis audiovisuals, que ha permès impulsar també altres projectes com la retransmissió del primer partit de futbol en 360 graus.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)