Eurocopa

Bèlgica debuta, contra Rússia, sense estrelles

Grup B.

Ni De Bruyne ni Eden Hazard, no serà el debut somiat de Bèlgica en l’Euro­copa. Els dia­bles ver­mells són favo­rits, però hau­ran de començar, con­tra Rússia, amb molts dub­tes en l’onze ini­cial. De Bruyne encara no s’ha recu­pe­rat del cop a la cara que va rebre en la final de la Cham­pi­ons, con­tra el Chel­sea, men­tre que Eden Hazard ha reco­ne­gut que no es troba al cent per cent i que seran els met­ges els que tin­dran l’última paraula. Tam­poc sem­bla que hagi de jugar Wit­sel (Borus­sia Dort­mund), un juga­dor clau al cen­tre del camp, ja que encara no està ple­na­ment recu­pe­rat del tren­ca­ment al tendó d’Aquil·les que es va fer al gener.

El català Robert Martínez ama­garà les seves car­tes fins a l’últim moment. Són fixos, això sí, Cour­tois, a la por­te­ria; Toby Alderwei­reld, Jason Denayer i Jan Ver­tong­hen, al cen­tre de la defensa; Tie­le­mans i Den­doncker, al mig de camp, i Romelu Lukaku, a la davan­tera.

Pel que fa a Rússia, el dubte és si el selec­ci­o­na­dor, Sta­nis­lav Txertxéssov, optarà per posar l’autobús o pres­si­o­nar la sor­tida de pilota dels bel­gues. Jugar de tu a tu podria tenir con­seqüències catastròfiques per als rus­sos, que, tot i que juguen a casa, actu­a­ran com a visi­tants. Un estadi amb capa­ci­tat per a 30.000 espec­ta­dors és un avan­tatge al seu favor, però hau­ran de pro­po­sar alguna cosa, a més de defen­sar, si volen treure un resul­tat posi­tiu.

El primer partit sol ser el més difícil en un gran torneig. Cal entrar, mentalment i físicament
Robert Martínez
SELECCIONADOR DE BÈLGICA
Ens hem enfrontat a Bèlgica tres cops en els últims anys i tots els partits han estat molt entretinguts
Stanislav Txertxéssov
SELECCIONADOR DE RÚSSIA
BÈLGICA:Courtois, Alderweireld, Denayer, Vertonghen, Castagne, Tielemans, Dendoncker, Chadli, Carrasco, Lukaku i Mertens.RÚSSIA:Shunin, Mario Fernandes, Semenov, Dzhikiya, Kudryashov, Zhirkov; Kuzyaev, Zobnin, Zhemaletdynov, Golovin, Miranchuk i Dzyuba.ÀRBITRE:Antonio Mateu Lahoz (Espanya).ESTADI:Estadi de Sant Petersburg.HORA I TV:21 h, Telecinco.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)