Més futbol

3a DIVISIÓ AMISTÓS

La Pobla supera el Nàstic juvenil en un amistós amb moltes proves

La Pobla es va beneficiar d'un solitari gol de Ton Alcover (13') marcat en el servei d'una falta directa i d'un gol en pròpia porteria de Deiver (90') per guanyar l'amistós que va disputar contra el Nàstic juvenil ahir al municipal (2-0). El primer amistós del filial grana va estar marcat per moltes provatures en les dues bandes, tant per part de Kiko Ramírez (Pobla), com d'Ivan Moreno (Nàstic juvenil). Cal destacar, a més, la bona actuació de Víctor Oribe que tornava a un terreny de joc després d'un any apartat del futbol per una taquicàrdia.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció