2a divisió FEF

L’Olot es treu un pes de sobre contra el Formentera (2-0)

L’Olot i la seva afició han cele­brat la pri­mera victòria de la tem­po­rada a la jor­nada sis con­tra el For­men­tera (2-0). La pri­mera mei­tat, l’equip ha estat fràgil, però ha man­tin­gut la por­te­ria a zero. A la segona, Xume­tra i Manel Bus­quets han obert la llauna. Josep Cerdà, entrat a la segona part, ha guiat a l’equip amb minuts de molta qua­li­tat a la banda esquerra.

El pri­mer quart d’hora de matx, l’Olot li ha cos­tat molt gene­rar acci­ons a prop de l’àrea del For­men­tera. De mica en mica, el nou sis­tema de Manix Man­di­ola va anar tro­bant el perill per banda, només li ha fal­tat la figura d’un davan­ter cen­tre per apro­fi­tar totes les des­mar­ca­des. Ot Ser­rano, des de la distància, i Xume­tra amb un xut més ajus­tat des de la fron­tal, han sigut els pri­mers avi­sos dels gar­rot­xins.

A base de córners, l’Olot ha anat exi­gint més als illencs en defensa. Eloi Ama­gat, al vint-i-set, ha posat a prova Óscar San­ti­ago amb un xut potent. El por­ter l’ha des­viat a córner. Pas­sada la mitja hora de joc, de nou San­ti­ago ha sal­vat al seu equip evi­tant el gol de falta de Xume­tra. La res­posta visi­tant no s’ha fet espe­rar d’un For­men­tera que ha efec­tuat el seu pri­mer xut entre els tres pals a les aca­ba­lles de la pri­mera mei­tat.

Els pri­mers qua­ranta-cinc minuts han fina­lit­zat amb l’empat a zero. L’Olot, clara­ment de menys a més, no ha pogut tro­bar el perill a dins l’àrea i tot ha pas­sat pels xuts des de fora l’àrea. Els de Man­di­ola han domi­nat l’esfèrica, però sense gaire trem­pera de cara a bar­raca.

A la represa, els olo­tins han efec­tuat un doble canvi al minut cin­quanta-set, han entrat Ernest Forgàs i Josep Cerdà per Sebas Coris i Fer­ran Brugué. Les subs­ti­tu­ci­ons han donat ales als gar­rot­xins que han pogut obrir la llauna després d’una gran jugada de Cerdà que ha aca­bat assis­tint per banda esquerra a Xume­tra per fer el pri­mer gol. El davan­ter de l’Estar­tit ha defi­nit arran de pal al minut sei­xanta-tres.

Man­di­ola ha tor­nat a moure l’equip, donant entrada a Terma i Manel Busu­quets per Xume­tra i Eloi Ama­gat. El con­trol del par­tit no ha estat abso­lut, però els olo­tins no han tin­gut cap ensurt a la seva por­te­ria. Cosa que han fet pas­sar els minuts fins a un tram final més obert.

Després d’una bona ocasió de Cerdà, Manel Bus­quets ha cer­ti­fi­cat la victòria amb el segon gol al temps afe­git. L’esfèrica ha entrat prop de l’escaire en un xut des del vèrtex de l’àrea. La potència i la col·locació han fet sal­tar al Muni­ci­pal d’Olot per cele­brar la pri­mera victòria amb accent gironí a la Segona divisió FEF.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.