Mundial

MUNDIAL DE QATAR

Croàcia despatxa el Canadà

Canadà està eli­mi­nada de la copa del mon. El con­junt nord-ame­ricà ha per­dut (4-1) con­tra Croàcia, en un par­tit en què ha començat gua­nyant, però en el qual ha aca­bat sucum­bint. No ha ofert una mala imatge en cap dels dos enfron­ta­ments que ha dis­pu­tat el com­bi­nat entre­nat per John Herd­man, però el pri­mer davant Bèlgica (1-0) li va fallar la pun­te­ria i avui davant de la sub­cam­pi­ona del mon no ha estat capaç d’apro­fi­tar els diver­sos moments que ha tin­gut en el par­tit.

Els cana­dencs doncs han començat per davant ben aviat amb un gol d’Alp­honso Davies, de cap, a cen­trada de Buc­ha­nan. S’ha tro­bat bé el Canadà des del prin­cipi, però just abans del des­cans, amb dues fue­ta­des de Kra­ma­ric (36’) i Livaja (44’), Croàcia ha cap­gi­rat el mar­ca­dor i s’ha encar­ri­lat el par­tit. Amb l’avan­tatge, els de Zlatko Dalic han con­tro­lat el joc i els cana­dencs han per­dut el nord a la recerca d’una diana que els man­tingués amb vida en el tor­neig. No l’han acon­se­guit i Kra­ma­ric (70’), una altra vegada, en el tram final ha sen­ten­ciat. Al temps afe­git, Majer (94’) ha com­ple­tat la gole­jada.

Amb Canadà ja fora de com­bat del grup F, Croàcia (4 punts) i Bèlgica (3 punts) es juga­ran un lloc pels vui­tens de final, men­tre que el Mar­roc (4 punts) que s’enfron­tarà als nord-ame­ri­cans, en farà prou amb un empat, encara que per­dent també podria clas­si­fi­car-se depe­nen del què facin cro­ats i bel­gues.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)