1a divisió FEF

Un gol de córner sentencia al Barça Atlètic davant el Sanse (1-0)

El filial de la Real Sociedad n’ha tingut prou amb una acció d’estratègia per superar un conjunt blaugrana amb més voluntat que recursos

Ha començat bé el filial blau­grana. Els pri­mers 20 minuts han estat de pro­ta­go­nisme dels de Rafa Márquez que, a més, han acon­se­guit gene­rar diver­ses situ­a­ci­ons per avançar-se en botes de Per­can i Iker Goujón. També ho ha inten­tat Faye en un llançament de falta. Poca amenaça local al llarg del pri­mer temps, tan sols un parell de rema­ta­des de cap amb cert perill que ha aca­bat atra­pant Vidal.

Però no ha pogut fer-ho en la ter­cera. A l’inici del segon temps, un ser­vei de can­to­nada ha aca­bat amb el gol del cen­tral Jon Martín, posant al Sanse en avan­tatge. I en aquest ter­ri­tori s’hi mou molt còmode el filial basc. Tan sols ha encai­xat dos gols en el que va de lliga i ha gua­nyat tres par­tits per 1 gol a 0.

De fet, el Barça, mal­grat man­te­nir el domini i inten­tar-ho, no ha estat capaç de gene­rar-li oca­si­ons clares al llarg de la segona mei­tat, més enllà d’un bon intent de Jaume Cuéllar en una jugada indi­vi­dual.

Ter­cera der­rota del con­junt blau­grana que no acon­se­gueix tro­bar regu­la­ri­tat en aquest inici. 8 punts de 21 pos­si­bles ho dei­xen clar, i espe­ci­al­ment lluny del Johan Cruyff els de Rafa Márquez no s’estan sen­tint gens còmodes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)