3a divisió FEF

El Girona B necessitat de punts rep la Pobla

3a divisió FEF. El conjunt dirigit per Sergi Mora, que té la zona de descens a només un punt, rep aquest migdia (12 h) a Riudarenes la Pobla de Mafumet

El filial blanc-i-ver­mell no està gau­dint del millor inici de tem­po­rada com ho està fent el pri­mer equip. Amb sis punts acu­mu­lats de 18 pos­si­bles, els de Sergi Mora tenen a només un punt la zona de des­cens. Avui, en la setena jor­nada de lliga, rebran la Pobla de Mafu­met a Riu­da­re­nes (12 h).

Els tar­ra­go­nins arri­ben a comar­ques giro­ni­nes després d’empa­tar a Osona, al camp del Tona (1-1). I amb un total de vuit punts, fir­men la vui­tena posició de la taula i sense retro­ba­ment amb la der­rota des de la pri­mera jor­nada. A més a més, els d’Adol Bai­nes, comp­ten amb un par­tit menys, ja que el duel a Reus es va ajor­nar.

Els giro­nins, en canvi, van veure la der­rota tot just la jor­nada pas­sada al Muni­ci­pal de Pera­lada (1-0). I d’altra banda, els blanc-i-ver­mells encara no conei­xen la victòria a casa. Com a locals no han per­dut, però només han acon­se­guit empa­tar. Aquest mig­dia els de Sergi Mora llui­ta­ran per gua­nyar-se els tres punts que els fan molta falta per allu­nyar-se de les bra­ses.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)