1a divisió FEF

Barça Atlètic i Nàstic ja coneixen els horaris de les primeres dues jornades de lliga

La federació espanyola ha donat a conèixer aquesta tarda les dates i horaris de les primeres dues jornades de lliga del Grup 1 a primera FEF, categoria representada per dos equips catalans, el Barça Atlètic i el Nàstic.

El filial blaugrana arrencarà la lliga rebent la visita del Real Unión, el diumenge 25 d’agost a les 20h. En la segona jornada, el conjunt dirigit per Albert Sánchez es desplaçarà a l’Estadi Nacional d’Andorra per enfrontar-se al FC Andorra el dissabte 31 d’agost a les 19 hores.

Per la seva banda, el Nàstic debutarà a casa davant l’Ourense dissabte 24 d’agost a les 20h. La segona jornada també la disputaran al Nou Estadi Costa Daurada. Aquest cop, rebran la visita del Sestao River Club, el diumenge 1 de setembre a les 18h.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció