El Dortmund, el PSG i el Juventus busquen segellar el pas als vuitens
Després de les ensopegades dels equips italians ahir en el play-off de la lliga de campions, avui es juguen els altres quatre partits per saber quins seran els 16 equips que disputaran els vuitens de final d’aquesta edició de la competició.
Deixant de banda el plat fort de la jornada, que és el Madrid-Manchester City, el primer partit que es jugarà avui serà el Borussia Dortmund-Sporting CP, a les 18:45h. Els alemanys buscaran fer efectiu el resultat de l’anada i passar sense complicacions a la següent ronda, mentre que els portuguesos hauran de remuntar el 0-3 de l’anada. No serà una tasca fàcil remuntar tres gols al Signal Iduna Park, especialment tenint en compte que la màxima estrella de l’equip portuguès, Viktor Gyökeres, segurament serà baixa, a més de l’exbarcelonista Trincão.
A les 21h, hi ha els altres dos partits del dia. El PSG rebrà a casa el Brest, després de guanyar l’anada 0-3. Els de Luis Enrique buscaran tornar a imposar-se al Brest, un equip que ja han vençut tres vegades aquesta temporada. El PSG, amb la màxima estrella Ousmane Dembélé, que s’ha destapat com el màxim golejador de l’equip, buscaran un altre triomf davant els seus i així segellar el pas a la següent ronda, convertint-se en un possible rival en vuitens de final del FC Barcelona o del Liverpool.
En l’altre partit del dia, el PSV buscarà remuntar l’eliminatòria davant la seva afició, després de perdre en els instants finals de l’anada 2-1 davant el Juventus. L’equip de Thiago Motta, que arriba en bona dinàmica després de guanyar aquest cap de setmana l’Inter de Milà, buscarà fer efectiu el treball realitzat a casa la setmana passada i passar a la següent ronda. Els de Torí no podran comptar amb els lesionats que ja tenien com Kalulu i Bremer, als quals s’haurà de sumar Douglas Luiz, que va ser titular i va jugar els 90 minuts en l’anada.