Champions

El PSG arriba descansat per afrontar el partit de tornada

L’Aston Villa i el París Saint-Germain es veuen les cares a Villa Park en el partit de tornada dels quarts de final de la Champions. El PSG arriba amb avantatge després del 3-1 aconseguit a l’anada al Parc dels Prínceps, amb gols de Désiré Doué, Kvaratskhelia i Nuno Mendes, mentre que Morgan Rogers va marcar l’únic gol del conjunt anglès.

El PSG de Luis Enrique ha tingut més marge per preparar el duel, ja que no ha jugat aquest cap de setmana. El club parisenc va demanar ajornar el seu partit de lliga i la federació francesa ho va acceptar, tenint en compte que l’equip ja és campió matemàtic de la Ligue 1. Això els ha permès centrar tots els esforços en aquesta eliminatòria per tornar a unes semifinals de Champions.

Per contra, l’Aston Villa de Unai Emery sí que va competir a la jornada 32 de la Premier League, on va superar el Southampton per 0-3. Tot i que Marco Asensio va fallar dos penals i Emery no va fer gaire rotacions, els de Birmingham van complir amb gols de Ollie Watkins, Donyell Malen i John McGinn. El triomf serveix per mantenir la confiança alta i seguir competint en totes dues competicions.

L’únic dubte a l’equip anglès és Leon Bailey, que arrossega molèsties i serà una incògnita fins a última hora. La resta de l’equip estarà disponible, inclòs Asensio, que vol reivindicar-se davant el seu exequip.

Per part del PSG, no hi ha baixes ni sancionats. Luis Enrique podrà comptar amb tots els seus efectius i prepara un onze de gala amb noms com Dembélé, Kvaratskhelia, Vitinha, Donnarumma o Désore Doué.

L’Aston Villa vol aferrar-se a l’empenta de Villa Park i la seva intensitat per capgirar una eliminatòria complicada, però no impossible. Emery ha convertit el seu equip en un bloc competitiu i sòlid, capaç de posar en problemes qualsevol rival.

El PSG, en canvi, arriba amb l’etiqueta de favorit i amb la pressió d’haver d’accedir a semifinals. El projecte de Luis Enrique busca fer el salt definitiu a Europa, i una eliminació seria un gran cop.

El guanyador del duel es trobarà, si no hi ha sorpresa majúscula, amb l’Arsenal, que va guanyar per 3-0 al Madrid en l’anada dels altres quarts de final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.