Lliga de les Nacions

Un doblet de Pilota d’Or

Nations League. Lamine Yamal, amb dos gols, fereix França (5-4), impulsa Espanya cap a la final de diumenge contra Portugal i amenaça Dembélé en la cursa cap a la Pilota d’Or

Festeja Lamine Yamal, tremola Ousmane Dembélé. Lamine no somia en blanc i negre, somia en daurat. Vol la Pilota d’Or tant sí com no. Lamine, dos gols i un bitllet per a la final de la Nations League; Dembélé, dos pals i una eliminació. Doble pal: el literal, el de la pilota a la fusta que va estavellar contra la porteria d’Unai Simón, i el pal figurat, que va comportar la derrota ahir a Stuttgart contra Espanya (5-4). Dembélé, KO.

Espanya i Lamine van ser els grans triomfadors de la nit en un partit boig, amb nou gols. La roja jugarà la seva tercera final seguida de la Nations League. Victòria dels de Luis de la Fuente, amb tres gols amb la firma blaugrana. Dos de Lamine Yamal (54’ i 67’) i un altre de Pedri (55’). Un gran gol del canari. Abans havien marcat Nico Williams (22’) i Mikel Merino (25’), assistits en els dos gols per Mikel Oyarzabal.

Espanya va estar liderada per un Lamine Yamal amb ganes de jugar. El nen ha sortit entremaliat. La Champions del PSG carrega de raons els fidels devots de Dembélé com a favorit per a la Pilota d’Or, però Lamine té un antídot, i és la Nations League. Ahir li va sortir rodó perquè va marcar dos gols (6 gols com a internacional absolut) i sap que el títol amb la selecció el catapultaria de nou en les votacions. Diumenge, a l’Allianz Arena, allà on Dembélé va aixecar la Champions, l’espera Portugal en la final (21 h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció