2a divisió A

2a DIVISIÓ A

NÀSTIC

Oliva ja mana al Nàstic

El nou tècnic del conjunt grana va ordenar ahir una doble sessió en el seu primer dia de feina

La plantilla va explicar que el lleidatà els ha exigit més mobilitat en atac i més confiança

El nou entre­na­dor del Nàstic, Joan Car­les Oliva, ja mana. El tècnic llei­datà va diri­gir ahir al matí el seu pri­mer entre­na­ment amb el con­junt grana i des del pri­mer dia ja va trac­tar d'incul­car les seves idees i de dei­xar empremta del seu segell. Pel que van dir els dos juga­dors que ahir van par­lar a la sala de premsa, Fer­nando Morán i Juan Domínguez, «la mobi­li­tat en atac i l'aug­ment de la con­fiança», són alguns dels objec­tius que el nou tècnic s'ha mar­cat asso­lir per començar. És més, per inten­tar apro­fi­tar el temps al màxim fins diu­menge que ve, quan s'estre­narà de manera ofi­cial a la ban­queta en el par­tit al camp del Gra­nada, el tècnic ja va deci­dir ahir que l'equip també s'entre­na­ria a la tarda, com­ple­tant així una doble sessió d'entre­na­ment en el seu pri­mer dia de feina.

Poc després que Luis César s'aco­miadés de la plan­ti­lla i dels emple­ats del club, Oliva es va reu­nir al ves­ti­dor amb els seus nous juga­dors i tot seguit va sor­tir al Nou Estadi, on va diri­gir una sessió amb molta pilota i amb inter­rup­ci­ons cons­tants per anar mar­cant les direc­trius als seus pupils. Aca­bat l'entre­na­ment, tant Morán com Juan Domínguez van assu­mir la part de culpa que tenen els juga­dors en l'aco­mi­a­da­ment de Luis César, tot i que espe­ren que «l'aire fresc» que apor­tarà Oliva ser­veixi per remun­tar el vol.

I avui, pri­mer ape­ri­tiu.

L'equip es tor­narà a entre­nar aquest matí, i a la tarda dis­pu­tarà un amistós al barri de la Flo­resta con­tra el con­junt local, que juga a segona regi­o­nal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)