Territorial

El duel entre el Camp Clar i l'Aldeana, suspès

El partit que havia d'enfrontar el Camp Clar contra l'Aldeana ahir a les cinc de la tarda, es va suspendre per la no compareixença dels visitants al camp tarragoní. El motiu va ser per la mort del secretari de l'Aldeana, el senyor Sebastián Beltri Torres, que era al càrrec des del juny del 2010. Fins dimecres que ve, dia en què es reuneix la federació, no es coneixerà la decisió que es prendrà quant a aquest partit. La junta directiva de l'Aldeana el vol recordar com un gran amic i un incondicional de l'entitat.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció