Sabadell

Solucions per al buit

Sabadell. L'entitat basa la campanya de socis pel curs vinent en la regulació dels preus, però desaprofita la fal·lera generada en els últims partits. Vol frenar la caiguda estrepitosa del nombre d'abonats

El Sabadell vol, com a mínim, 4.000 socis per la temporada vinent. Així ho va manifestar Josep Samper, que és l'encarregat de l'àrea de màrqueting del club i que veu factible la pujada d'un 33% de la massa social. Però haurà de remar i molt el conjunt arlequinat, perquè per la temporada que ve ni ha fet una baixada substancial dels preus –només els ha “regulat”–, ni de les entrades, i a més no ha aprofitat la fal·lera generada els últims partits del curs, com sí que han fet altres equips (el Nàstic n'és un exemple ara que pràcticament s'omple el Nou Estadi).

El Sabadell, doncs, ha presentat la campanya de socis aquesta setmana, nou dies després de tenir a la Nova Creu Alta més de 10.000 espectadors pendents del seu equip. Aleshores no tenia encara ni idea de quan la presentaria ni en què es basaria. “No sabíem en quina categoria acabaríem jugant”, va reconèixer Samper. “Si en aquests pocs dies que han passat hi ha hagut gent a qui se li han passat les ganes de fer-se soci, és que potser no valia la pena que se'n fessin”, va manifestar Lúquez.

Els mateixos preus

El Sabadell ha mantingut els mateixos preus que en la temporada passada, en què sí que hi va haver una baixada substancial. Ara aplica un descompte d'un 5% en el carnet a aquell que es faci abonat abans del 30 de juny. Serà a partir del mes vinent, doncs, que es presenti el vídeo i tot el gros de la campanya basada en la identificació de la ciutat: “Sabem que hi ha barris que no saben quan juguem”, va dir Samper.

LES REACCIONS

Si en aquests pocs dies que han passat hi ha hagut gent a qui se li han passat les ganes de fer-se soci, és que potser no valia la pena
Hem de fer autocrítica i assumir que potser no vam fer bé les coses en l'àmbit social
Ignasi Lúquez
vicepresident primer del sabadell
Som conscients que hi ha barris de la nostra ciutat que no saben quan juguem
Josep Samper
encarregat del màrqueting del sabadell

Mil socis menys en dues temporades

El sostre de socis que ha tingut el club arlequinat en les últimes dècades són els 4.000 de fa dues temporades, la del primer any a segona A. Des d'aleshores, el conjunt arlequinat n'ha perdut un miler en tan sols dues temporades. “Hem de fer autocrítica i assumir que potser no vam fer bé les coses en l'àmbit social. Potser vam deixar escapar l'oportunitat de l'ascens perquè més gent s'hi enganxés”, va afirmar Ignasi Lúquez.

El cert és que ara el club té una oportunitat molt semblant i fins i tot millorada, ja que, com en l'època de segona B, en els últims partits l'assistència d'espectadors s'ha multiplicat per molt. “Hem superat l'afluència de públic de mitjana respecte a anys anteriors”, va dir Lúquez basant-se en les dades dels últims partits.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)