Quasi dos milions d'euros assegurats per Mediapro
La visita. El Llagostera va rebre al nou municipal un equip de tècnics del grup que té els drets televisius per avaluar les instal·lacions. Els retocs obligatoris seran mínims
El Llagostera va obrir ahir les portes del municipal de Palamós a un equip tècnic format per tres persones de Mediapro, el grup de comunicació que tindrà els drets televisius del conjunt llagosterenc a segona divisió A. L'àrea de comunicació de l'entitat gironina va acompanyar els tècnics, que van estudiar les posicions on se situaran les càmeres, tots els cables i les unitat mòbils corresponents en les retransmissions dels enfrontaments. Les instal·lacions palamosines seran sotmeses a un petit rentat de cara, i és que els tècnics del grup de comunicació passaran un informe amb les incidències que el Llagostera haurà de tenir en compte –s'esperen petits retocs en la instal·lació elèctrica o mobiliari divers–. L'acord amb Mediapro s'allargarà dues temporades i el club presidit per Isabel Tarragó rebrà prop de dos milions d'euros per cada una de les campanyes, sempre que mantinguin la categoria en la divisió de plata. El fet que el conjunt llagosterenc no hagi de remenar gaires parts de l'estadi permet tenir més marge amb els ingressos extraordinaris que percebrà pel sol fet d'aconseguir l'ascens. “Ha estat una primera presa de contacte. Aviat ens faran una llista amb els retocs que haurem de fer per adequar al màxim possible la instal·lació, però seran poques coses”, explica la presidenta del Llagostera, Isabel Tarragó, que insistia que la trobada amb Mediapro havia estat, de moment, de caràcter tècnic: “Han estudiat el terreny per treballar-hi des del punt de vista logístic, la col·locació de càmeres, etc.”