1a femenina

El Sant Pere Pescador vol sorprendre el Barça

Copa Catalunya femenina. Les de l'Alt Empordà buscaran un lloc a la final de diumenge

El Sant Pere Pescador, que aquest curs militarà a preferent femenina, disputarà avui la primera semifinal de la copa Catalunya femenina contra el màxim favorit, el Barça, a les 19 h al municipal Xevi Ramon de Vilassar de Mar. “Som conscients del rival que tenim davant, però estem motivades i il·lusionades”, assegura la jugadora del Sant Pere Pescador Mireia Pont. L'altra semifinal la disputaran l'Espanyol i el Llevant les Planas a les 21 h. La final es jugarà el diumenge a les 12 h.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció