3a divisió FEF

El Gavà enllesteix el partit en l'últim alè

En el minut 91. Un gol de Raíllo en el temps afegit va permetre als blaugrana vèncer un Cerdanyola ordenat

El Gavà va aca­bar la segona jor­nada amb una ale­gria amb què ja gai­rebé ningú no comp­tava, ja que el con­junt del Baix Llo­bre­gat va impo­sar-se al Cer­da­nyola amb un gol de Raíllo en l'últim minut. Abans, els dos equips van pro­ta­go­nit­zar un enfron­ta­ment molt dis­pu­tat i amb poques oca­si­ons, com sol ser habi­tual en aquest moment de la tem­po­rada. Els de casa, això sí, van tenir un pèl més la ini­ci­a­tiva, i ja en el pri­mer temps van avi­sar amb una rema­tada de Cano que va aca­bar al tra­ves­ser (43'). En la segona part, la tònica va con­ti­nuar. I, quan ja es flai­ra­ven les tau­les, va aparèixer Raíllo, que va caçar una pilota pen­jada a l'atac i va batre Poci­e­llo. El Gavà, que encara està pen­dent d'aca­bar de dis­pu­tar el pri­mer par­tit con­tra la Munta, ajor­nat en el des­cans, va obte­nir el pri­mer tri­omf de la tem­po­rada.

GAVÀ: Alcaraz, Joel, Jaime, Dani Iglesias (Eric Pujol, 67'), Cazorla, Pla, Raíllo, Iu Ranera (Cervantes, 83'), Vega (Del Moral, 74'), Kata i Cano. CERDANYOLA: Pociello, Pitu, Victor Duran, Aitor, Barriendos, Juli, Sergio Ginés, Turu, Javi Sánchez (Daisuke, 68'), Eric Blasco (Raúl Abad, 80') i Diego. GOLS: 1-0 (91') Raíllo. ÀRBITRE: Ferrero Mansilla. T.G.: Als locals Javime, Cazorla, Raíllo, Vega i Cano; i als vistiants Victor Duran i Turu. PÚBLIC: Uns 300 espectadors.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.