2a divisió FEF

Com més aviat millor

2a divisió B. L’Olot afronta una altra oportunitat per assolir la salvació virtual visitant un necessitat Alcoià, que farà tot el possible per vèncer

L’Olot inten­tarà apro­fi­tar un altre match ball per tan­car una vegada per totes la per­manència en la cate­go­ria. Els de la Gar­rotxa visi­ten El Collao per enfron­tar-se amb l’Alcoià (20.30 h), un equip històric del fut­bol esta­tal que es troba, però, en des­cens directe a ter­cera després d’un curs irre­gu­lar i ple d’entre­bancs. L’equip diri­git per Raúl Gar­rido només ha gua­nyat un par­tit en les últi­mes deu jor­na­des, un fet que l’ha pri­vat d’aspi­rar a cotes més ele­va­des, tot i que no era la seva lluita. Acos­tar-se a la zona baixa ha eclip­sat una mica la bri­llant tem­po­rada dels gar­rot­xins, que volen treure’s un pes de sobre i gau­dir del tram final del curs: “S’ha de valo­rar que l’Olot està en dis­po­sició de tan­car l’objec­tiu del club quan encara fal­ten cinc jor­na­des, i això demos­tra que hem fet una bona tem­po­rada. Tenim la il·lusió de tan­car-ho com més aviat millor, però la cate­go­ria és molt difícil. Venim d’un calen­dari com­pli­cat jugant con­tra equips potents. Afron­tem un par­tit en què tin­drem l’opor­tu­ni­tat d’acon­se­guir el nos­tre gran objec­tiu, que és estar el curs vinent a segona B. Tenim 42 punts i volem una victòria que ens aporti tran­quil·litat”, comenta el tècnic de l’Olot, Raúl Gar­rido, que afe­geix: “Serà un par­tit molt com­pli­cat, ja que el rival està en des­cens i angoi­xat. El camp és difícil i l’afició els dona molt de suport. A més, tot i la situ­ació en la taula, tenen una plan­ti­lla bona.”

A més d’acon­se­guir l’objec­tiu, l’Olot també vol aca­bar bé un curs molt bo en tots els aspec­tes: “La sen­sació i la rea­li­tat és que estem fent un bon curs i l’Olot ha cres­cut pel que fa a joc, iden­ti­tat i resul­tats. Tot això s’ha de veure reflec­tit en la clas­si­fi­cació perquè ho merei­xem. De totes mane­res hem de fer l’última empenta i estar con­nec­tats en els par­tits”, diu el tècnic valencià, que no tindrà bai­xes per al duel; ha hagut de des­car­tar Puja­das i haurà de deci­dir quin por­ter farà jugar després de l’entrada de Ballesté en l’última jor­nada: “Hi haurà alter­nança i serà una cosa bona per a tots dos. Estem satis­fets amb els por­ters que tenim.”

LA PRÈVIA

S’ha de valorar que estem en disposició de tancar l’objectiu del club quan falten cinc jornades, i això demostra que hem fet un bon curs
A El Collao serà un partit molt complicat ja que el rival està en descens i angoixat per la necessitat
Raúl Garrido
entrenador de l’Olot
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.