3a divisió FEF

El Peralada hi posa l’efectivitat

Amistós. L’equip dirigit per Albert Carbó supera el Girona B en el darrer test de preparació per als de l’Alt Empordà, que confirma la progressió i l’evolució d’un bloc construït de zero

Girona B 0 Peralada 2

GIRONA B:Jonathan Morilla, Lluc Banús, Toni Gamell, Roura, Aleja, Ferran López, Venzal, Joel García, Baffoe, Muritala, Guillem Naranjo. També van jugar: Youssuf, Víctor Rodríguez, Maik Molist, Miki Póveda, Homet, Carlos Martínez, Dan Coll i Ibrahima.PERALADA:Aroca, Carles Puig, Sergi Romero, Toni Cunill, Iván Amoedo, Ritxi Mercader, Jorge Torres, Arnau Ortiz, Pep Piany, Xavi Ferrón i Èric Pimentel. També van jugar: Asparó, Canal, Guillem, Èric Vilanova, Marc Medina, Biel Font i Pascu.GOLS:0-1 (6’) Pep Piany. 0-2 (16’) Toni Gamell, en pròpia porteria. .ÀRBITRE:Navarro Juncà.T.G.:a Cunill i Muritala.T.V.:cap.

El Pera­lada, exfi­lial del Girona, va gua­nyar l’amistós dis­pu­tat al muni­ci­pal de Riu­da­re­nes con­tra el Girona B, pri­mer filial dels de Mon­ti­livi. Els de l’Alt Empordà con­ti­nuen la seva pro­gressió i el seu aco­bla­ment i en el dar­rer test de la pre­tem­po­rada abans no comenci la lliga de ter­cera el cap de set­mana vinent van demos­trar que estan a punt per a la com­pe­tició.

Només començar, Pep Piany va avançar als pera­la­dencs amb un xutàs de la fron­tal que va aga­far una paràbola impa­ra­ble per a Jonat­han Mori­lla (6’). El 0-1 va aco­mo­dar encara més l’equip diri­git per Albert Carbó, que va domi­nar el filial sense con­tem­pla­ci­ons. Deu minuts després Ritxi va fer la cen­trada, Pime va rema­tar i un defen­sor es va aca­bar d’intro­duir l’esfèrica en la pròpia por­te­ria (16’).

La pri­mera mei­tat va aca­bar amb domini i con­trol visi­tant i amb Ritxi Mer­ca­der gai­rebé fent el 0-3 en una falta directe des de la fron­tal ser­vida de manera magis­tral.

En la segona part, els can­vis van tren­car el ritme, però la pare­lla Car­les Puig i Pime va estar a punt d’estri­par-ho tot. En el 52’ la pas­sada de la mort de Puig va aca­bar amb un xut al tra­ves­ser de Pime i en el 60’ una jugada cal­cada va fer tre­ba­llar el por­ter del Girona B.

Al final, la bona actu­ació d’Asparó va per­me­tre de man­te­nir el zero davant la insistència d’un Girona B que va aca­bar millor.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.