Girona

Iván Martín, lligat al Girona fins al 2028

El Girona ha ampliat el contracte d’Iván Martín fins al juny de 2028, assegurant la continuïtat d’un dels seus jugadors clau, que havia despertat l’interès de l’Athletic Club i del Vila-real. El migcampista bilbaí, amb 97 partits i 9 gols des de la seva arribada, és una peça indispensable per a Míchel Sánchez. Amb un original vídeo inspirat en les Boles de Drac, el club ha anunciat l’acord, mostrant el jugador amb la darrera bola i la seva nova samarreta. Aquesta temporada ja suma 12 partits i un gol, destacant per la seva visió de joc i capacitat ofensiva.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció