Els socis del Girona demanen millores clares en l’accés a Montilivi
El Girona ha consultat recentment la seva massa de socis per conèixer com viuen els partits a Montilivi i en quins àmbits caldria millorar per augmentar la satisfacció de l’experiència. L’enquesta, realitzada entre el 10 i el 21 de març, ha comptat amb la participació de 1.936 socis, un 11,8% del total dels 16.400 socis del club. Els resultats ofereixen una resposta clara: la mobilitat no és un obstacle significatiu, però hi ha àrees com l’accés a l’estadi, la restauració i la Fan Zone que els aficionats assenyalen com a prioritàries per a la seva evolució.
Pel que fa a la mobilitat, els socis arriben a Montilivi majoritàriament en vehicle privat , amb una mitjana de 35 minuts de trajecte. Més del 55% dels enquestats triga mitja hora o menys a arribar-hi, i un 78% combina el cotxe amb altres mitjans com de transport, com l’autobús. Tot i que només un 10% considera que arribar-hi suposa una dificultat real, un 64% reclama més i millors opcions d’aparcament. Pel que fa a aquest àmbit, un 73% dels socis enquestats estaria disposat a fer servir un pàrquing de pagament proper o a una distància màxima de quinze minuts caminant.
El punt clau i alhora més sensible, és l’accés a l’estadi. El 74% assegura haver tingut problemes en aquest aspecte, especialment per l’escàs nombre de portes i pels torns d’entrada. Aquesta qüestió no només afecta el moment d’entrar, sinó que condiciona la percepció global de la jornada.
Els serveis de restauració també se situen en el focus dels socis. Un 43% en fa ús habitualment, però hi ha una clara demanda: més varietat i millor qualitat. Els socis reclamen plats més elaborats i una atenció especial amb els preus, aquests són els aspectes que els aficionats consideren claus per incrementar la seva satisfacció. Pel que fa a la Fan Zone, un 25% dels assistents en fa ús de manera recurrent. Tot i la bona valoració de les propostes actuals, com les activacions amb patrocinadors o l’oferta gastronòmica, els socis apunten que hi ha molt marge de creixement.