Copa

Un partit dels d’abans

La copa. El Noia discuteix el triomf a l’intractable Barça en un duel intens i polèmic. El rival blaugrana és el Caldes, que mai havia jugat la semifinal

BARÇA 4 NOIA 2

BARÇA LASSA:Egurrola, Gual, Álvarez, Bargalló i Panadero -equip inicial-; Pascual, Rodriuges, Alabart i Roca.NOIA FREIXENET:Zapater, Esteller, Costa, Humbeto i Llorca -equip inicial-; , .Aagonès, Grau i Edu.GOLS:1-0 (14’) Rica 2-0 (17’) Roca. 2-1 (20’) Humberto. 3-1 (36’) Rodigues. 3-2 (43’) Aragonès. 4-2 (48’) Álvarez, de falta directa.ÀRBITRES:Ó. Valverde i Á. Tavera. Blava a Esteller i Costa.FALTES:10 del Barça i 14 del Noia.PÚBLIC:Uns 800 espectadors

Sang, suor i gols va neces­si­tar el Barça Lassa per der­ro­tar el Noia Frei­xe­net, i jugarà avui la seva enèsima semi­fi­nal de copa con­tra un nou­vin­gut com és el Recam Làser Cal­des, que mai abans hi havia arri­bat. El con­junt d’Edu Cas­tro es va endur un par­tit dur, intens i polèmic en què el Noia, sem­pre com­pe­titu, va recla­mar ira­da­ment les deci­si­ons arbi­trals i en que el Barça no va per­do­nar.

Una rellis­cada de Llorca i el seu des­plaçament de bola va ser san­ci­o­nada amb una directa que Álva­rez va llançar al pal en la pri­mera gran ocasió del par­tit (8’). Pas­cual va superar Grau i va enca­rar Zapa­ter en un un con­tra un. En la jugada poste­rior, Ara­gonès, el millor del Noia, també es va pre­sen­tar tot sol davant d’Egur­rola. tots dos por­ters esta­ven sòlids. El par­tit era vistós i amb un ritme alt de cir­cu­lació de bola agraït, tot i que amb força trom­pa­des. I va ser lla­vors quan Roca va ini­ciar el seu reci­tal. Pri­mer entrant fins al cuina i tren­cant Zapa­ter (1-0) i després superant de nou el seu mar­ca­dor i per­fo­rant la por­te­ria rival (2-0) com una lle­van­tada. Varias va dema­nar temps mort i el Noia es va recom­pon­dre. Ara­gonès, el millor del Noia en el pri­mer temps, va engal­tar de fora i Hum­berto va mar­car el rebuig (2-1). Tot i el tret a pal d’Álva­rez van ser els millors minuts del espe­ro­nats sadur­ni­nencs, que van cloure la pri­mera part amb nou fal­tes i l’amenaça immi­nent de la directa.

El Noia estava aguan­tant una eter­ni­tat amb les nou fal­tes, però Joâo Rodri­gues va tren­car pro­vi­si­o­nal­ment el par­tit amb una geni­a­li­tat. Va roba la bola i va tro­bar l’escaire de Zapa­ter arros­se­gant la bola. A 10:30 del final Hum­berto va come­tre la desena. Zapa­ter va neu­tra­lit­zar l’intent de Rodri­gues en la directa. Una feina menys per als de Varias. El Barça tenia vuit fal­tes.El Noia mai es dona per vençut i Ara­gonès, amb un tret ras, va fer por (3-2) amb 6:40 per davant. Una acció evi­ta­ble d’Este­ller, que va empènyer Gual, va merèixer la blava. Bar­galló va esta­ve­llar la boa al tra­ves­ser.El par­tit era un par­tidàs amb cons­tants acci­ons amunt i avall. El Barça no va ges­ti­o­nar bé la supe­ri­o­ri­tat i va come­tre la desena a 2:47. Egur­rola, cor­tit en mil bata­lles, va atu­rar l’intent de Llorca. A 2:02, Varias, valent, va orde­nar atac de cinc juga­dors subs­ti­tuint el por­ter però Álva­rez va sen­ten­ciar exe­cu­tant una directa després d’una blava molt pro­tes­tada a Costa.

3
RECAM LÀSER CALDES:
Campor, Rovira, Galbas, A. Acsensi i Giménez -equip inicial-; R. Acsensi, Rosa, Ricart i Blanqué.
1
VOLTREGÀ STERN-MOTOR:
Roca, Vargas, Ordeig, Armengol, i Ballart -inicial-; Manrubia, Molas i Gallifa.
GOLS:
1-0 (34’) Giménez. 2-0 (37’) Rovira. 3-0 (43’) Giménez. 3-1 (49’) Ballart, de falta directa
ÀRBITRES:
J.A. Ribó i A. López. Blava a Molas (2).
FALTES:
10 del Caldes i 10 del Voltregà.
COMENTARI:
El primer temps va ser molt igualat. El Voltregà, però, liderat per Petxi Armengol, va tenir més accions interiors i de contraatac. El Caldes ho va intentar amb trets exteriors. El joc va ser intens però els dos porters van respondre amb fermesa les accions proposades pels jugadors contraris. El segon temps va ser força més entretingut. Giménez va posar aprova Roca en una bola interior interior ben generada per l’actiu Ricart (28’). Ballart va replicar enviant la bola al pal (29’) en un inici de segon temps més prometedor en termes globals. Ballart va tenir una bona ocasió a boca de canó però en el contraatac posterior Álvaro Giménez va fer l-10 amb un tet exterior ras. I Rovira, des del mateix cantó, va trobar l’escaire (2-0). Tot seguit, Campor li va aturar un penal a Gallifa (38’), Ordeig va estavellar un tret ras la pal (41’) i Roca va malbaratar la directa llançada per Rovira arran d’una blava a Molas (32’). El jugador del Voltregà va rebre dues blaves, la segona per protestar. Rovira va assistir Giménez al segon pal i aquest va rematar la feina (3-0). Amb les desenes faltes, Blanqué va fallar la directa i Ballart va fer el gol de l’honor.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.