Més hoquei

HOQUEI PATINS

Denúncia del Voltregà femení.

El tècnic del Voltregà, Albert Bou, denuncia que el gol de l’empat del Benfica (2-2) dissabte a l’Oliveras de la Riva en la lliga europea femenina va ser fora de temps. L’empat deixa fora l’equip osonenc, el vigent campió, de la final a quatre. Bou, que ha penjat el vídeo a les xarxes, explica que les portugueses van servir quan faltaven vuit dècimes i que el gol va arribar després d’un control. Assegura que l’àrbitre va xiular quan es va acabar l’acció i no pas quan va sonar la botzina.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció