OK Lliga

El Caldes i el Noia guanyen, en dos partits ajornats

Hoquei patins. El Reus suspèn els dos propers enfrontaments per dos positius

El Noia i el Cal­des van gua­nyar els dos par­tits ajor­nats que es van dis­pu­tar ahir. Els de Sant Sadurní van der­ro­tar per 5-0 el Vic i van fer un pas enda­vant cap a la seva clas­si­fi­cació per a la copa. Costa va ano­tar dos gols. Els cal­de­rins es van impo­sar per 5-3 al Vol­tregà en un par­tit emo­ci­o­nant i en què els oso­nencs es podien haver clas­si­fi­cat per a la copa amb un tri­omf. El Cal­des va domi­nar per 4-0 i el Vol­tregà es va apro­par fins al 4-3. Cris­tian Rodríguez va obrir i tan­car el mar­ca­dor pel Cal­des.

El Reus va ajor­nar els dos pro­pers par­tits per dos posi­tius de Covid-19 en la seva plan­ti­lla: el de dimarts, que tanca la pri­mera volta a la pista del Ven­drell, i el pri­mer de la segona, a la pista del Noia.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)