Lliga Europea

El Barça s’aixeca quan era mort i esgarrapa un empat contra el Porto (3-3)

El Barça ha fet un pas enrere en la lliga euro­pea amb un empat molt tre­ba­llat con­tra el Porto al Palau (3-3) que redu­eix les seves pos­si­bi­li­tats d’acce­dir als quarts de final. Tot i que s’ha aixe­cat amb coratge quan per­dia per 1-3 i tenia el par­tit mig per­dut, l’equip de David Cáceres con­ti­nua cinquè fora de les pla­ces que donen accés als quarts quan encara fal­ten tres jor­na­des per al final de la fase de grups. L’equip blau­grana, que havia per­dut a la pista del Porto en la pri­mera volta (6-2), jugarà a Bar­ce­los, rebrà el Reus i tan­carà la fase a la pista del Saint-Omer. El Reus Vir­gi­nias, per la seva banda, ha cai­gut a casa con­tra el líder Bar­ce­los (0-4), l’únic equip invicte del grup en un par­tit en què el por­ter argentí Conti Aze­vedo s’ha exhi­bit. La der­rota del con­junt del Baix Camp fa que el Barça depen­gui d’ell mateix. El Reus, lògica­ment, també.

A les files del Barça, Ala­bart, juga­dor clau que s’havia per­dut els últims par­tits, ha sor­tit de titu­lar. Tots dos equips han arren­cat amb pre­cau­ci­ons en el retorn de l’exblau­grana Hélder Nunes. El Porto ha jugat amb dos cata­lans, el por­ter titu­lar Xavi Malián i el defensa Edu Lamas, un altre exblau­grana, que ha sor­tit en la rotació, en la qual els visi­tants han tin­gut les bai­xes de Rafa Costa i Telmo Pinto. El ritme frenètic ha bene­fi­ciat la reacció del Barça en la segona part.

Fer­ran Font ha avançat el Barça amb un tret de cullera entrant des del dar­rera (1-0 en el 13’), però el Porto ha empa­tat només vint segons més tard. Carlo di Bene­detto ha engal­tat un ser­vei d’Eze­quiel Mena en una jugada fabu­losa. El Barça no ha meta­bo­lit­zat bé el gol. Hélder Nunes ha enviat la bola al pal i Sergi Fernández ha evi­tat el segon en una acció de Di Bene­detto arran d’una pèrdua local. El Barça, però, s’ha refet en un tram final amb inter­canvi de cops i por­ters pro­vi­den­ci­als.

Di Bene­detto ha incen­diat el par­tit amb un altre golàs a la mitja volta arros­se­gant amb una mà quan només s’havien jugat 43 segons del segon temps (1-2). Eze­quiel Mena, al pri­mer toc en un con­tra­a­tac, ha fur­gat a la ferida blau­grana (1-3 en el 33’). De nou Font, a 7:48 del final, ha revi­ta­lit­zat al Barça amb un cacau exte­rior. Ala­bart, apro­fi­tant el rebot de la tanca, ha tro­bat un escaire impos­si­ble al segon pal i ha empa­tat el par­tit: 3-3 a 4:25, un món per davant. Pas­cual, assis­tit per Ala­bart, l’ha tin­gut en el dar­rer minut però Malián ha evi­tat el quart.

Pas enrere del Noia

El Noia Frei­xe­net, per la seva banda, ha per­dut a la pista del Saint-Omer (4-3), la ven­ta­focs del grup que encara no havia pun­tuat, tot i que es manté segon del grup A. El català Marçal Cuenca ha avançat els locals amb un gol en el minut 10 (1-0) que ha encès les alar­mes. Les coses han empit­jo­rat. Jordi Bar­galló ha fallat un penal i el Saint-Omer ha fet dos gols més. Encara bo, Xavier Ara­gonès ha mar­cat abans del des­cans (3-1). L’equip francès ha fet el 4-1 i el Noia ha reac­ci­o­nat amb dos gols més de Bar­galló i Costa, però ja no ho ha sigut a temps.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)