Europe Cup

L’Igualada i el Lleida es trobaran en una semifinal de l’Europe Cup

Els igualadins han derrotat l’Sporting en els penals i els lleidatans han golejat a La Vendéenne. El Voltregà ha estat eliminat

L’Igua­lada Rigat i el Pons Lleida s’han clas­si­fi­cat per la final a qua­tre de l’Europe Cup i es tro­ba­ran en una semi­fi­nal. El Vol­tregà Movento Stern ha que­dat eli­mi­nat en la pròrroga. L’altre semi­fi­nal de la final a qua­tre la dis­pu­ta­ran els con­junts por­tu­gue­sos del Tomar i el Riva d’Ave.

L’Igua­lada s’ha clas­si­fi­cat de manera molt bri­llant al superar l’Spor­ting de Por­tu­gal en els penals, per 3-2 (2-1). en la tor­nada dels quarts de final. El con­junt igua­ladí podrà defen­sar el títol que va gua­nyar l’any pas­sat. Els igua­la­dins havien per­dut per 3-2 en l’anada i han començat per­dent per 0-2 en el seu pavelló. Rouze ha mar­cat abans del des­cans (1-2), i Cañadi­llas i el mateix Rouze, a dos minuts del final, han situat el 3-2 al final del temps regla­men­tari i han forçat la pròrroga. No hi han hagut gols en el temps suple­men­tari i s’ha arri­bat als penals. Roma ha mar­cat el pri­mer, i els por­tu­gue­sos han empa­tat. En el quart llançament dels igua­la­dins Cañadi­llas ha fet el 2-1. En l’últim penal l’Spor­ting podia empa­tar i con­ti­nuar xutant penals, però el segon por­ter Marquès ha atu­rat i ha clas­si­fi­cat a l’equip.

El Lleida ho ha tin­gut més fàcil per arri­bar a la final a qua­tre ja que ha der­ro­tat per 6-0 a La Vendéenne francès. En l’anada ja es va impo­sat per un clar 3-8. Al des­cans s’ha arri­bat amb un 4-0. Duch ha fet tres gols, i Paiva, Migue­lez i Tor­res un cada un.

El Vol­tregà ha llui­tat fins al final, però ha per­dut a la pista del Tomar per 3-1 en la pròrroga. Els oso­nencs havien gua­nyat per 4-3 en l’anada i s’ha arri­bat al final del temps regla­men­tari amb un 2-1. Bur­gaya ha mar­cat el gol. En la segona mei­tat de la pròrroga els por­tu­gue­sos han mar­cat el 3-1. El Vol­tregà ha llui­tat fins al final, però ha estat eli­mi­nat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)