El Liceo es desfà del SHUM al final
OK Lliga. Els maçanetencs van arribar als deu últims minuts perdent per la mínima (4-3)
LICEO 7 SHUM 3
HC LICEO: Malián, Josep Lamas, Vives, Pau Bargalló i Jordi Bargalló –equip inicial–; Torres, Carballeira, Nacevich i Shehda. SHUM BALDER TÉCNICA: Luzón, Neves, Parra, Gelmà i Ignasi López –equip inicial–; Martos, Ferran Garcia, Lluís Ferrer, Àlex Garcia i Núñez. GOLS: 1-0 (4') Jordi Bargalló, de penal. 2-0 (5') Vives. 3-0 (7') Pau Bargalló, de falta directa. 3-1 (10') Lluís Ferrer. 4-1 (12') Torres. 4-2 (20') Neves, de falta directa. 4-3 (33') Neves, de falta directa. 5-3 (42') Torres, de penal. 6-3 (45') Torres. 7-3 (48') Torres. ÀRBITRES: F.J. Garcia i A. Tavera. Van mostrar targeta blava a Martos. COMENTARI: El SHUM Balder Técnica va perdre a la pista del Liceo, que continua la seva persecució del líder, el Barça. Els maçanetencs no van cedir fins als darrers minuts i van entrar en els últims deu amb un mínim 4-3 en contra. David Torres, però, va fer tres gols molt seguits i va donar un clar avantatge als gallecs. El SHUM no va començar bé el partit i en els primers minuts va encaixar un 3-0 que preveia una victòria còmoda del segon classificat. Els maçanetencs van saber reaccionar i primer Lluís Ferrer i després Diogo Neves, de falta directa, van fer que s'arribés al descans amb només un 4-2 en contra. En la segona meitat el SHUM va jugar els seus millors minuts. El Liceo es mantenia al davant però no sabia com superar la defensa visitant i en tres ocasions pràcticament seguides el seu atac va finalitzar en passiu. Neves va tornar a marcar de falta directa i es va arribar al tram final del partit amb el marcador ajustat (4-3). Llavors va aparèixer Torres, que va transformar un penal i va obrir el camí de la victòria al seu equip.A.C.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.