Més esport

Per una mil·lèsima

Piragüisme. Aniol Serrasolses relleva el seu germà Gerd com a campió del món de caiac extrem en la final més ajustada de la història

Aniol Serrasolses va guanyar el cap de setmana passat el mundial de caiac extrem, disputat al riu austríac d'Ótzal. El palista de Bescanó va rellevar el seu germà Gerd, vencedor l'any passat i quart en aquesta edició. Serrasolses va aconseguir la victòria més ajustada en la història d'aquesta competició, ja que va fer un temps d'1:01.70, que va ser només una mil·lèsima millor que el del segon classificat, el neozelandès Sam Sutton, campió del món tres vegades. El podi el va completar el nord-americà Dane Jackson (1:02.28). Gerd Serrasolses va ser quart, a només 0.08 del podi. La prova femenina la va guanyar la britànica Sandra Hyslop.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció