Més esport

TRIATLÓ

S’avança l’Ironman de Barcelona.

L’Ironman de Barcelona, una prova que forma part del circuit mundial d’aquesta especialitat, ha canviat de data per no coincidir amb el referèndum que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va anunciar per al dia 1 d’octubre. L’organització va emetre un comunicat per anunciar que la prova se celebrarà un dia abans del previst, el 30 de setembre. La decisió va ser presa després de diverses reunions entre els responsables del triatló i l’Ajuntament de Calella, població on es farà la sortida de la prova.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció