Tennis

TENNIS

Pol Toledo cau en la final del Morocco F6 Future

Pol Toledo va ser finalista en el Morocco F6 Future, disputat a Agadir i inclòs en el circuit ITF. El jugador de Maçanet de la Selva, que era el segon cap de sèrie, va perdre el partit pel títol contra el rus Ivan Gakhov per 7-6 (5) i 7-5. En les eliminatòries anteriors havia derrotat Sergi Pérez per 6-3, 4-6 i 7-6 (3), Julian Onken per 2-6, 6-4 i 6-0, Albert Alcaraz per 0-6, 6-4 i 6-3 i Lamine Ouhaba per 6-3 i 6-3.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció