Voleibol

Voleibol

Llabrés aspira a tot

Voleibol. La lliure del Logronyo, el líder de la superlliga, és l’única catalana que disputarà la copa, que comença avui a Tenerife

La lliure inter­na­ci­o­nal del Logro­nyo Patrícia Llabrés (Cas­tell­de­fels, 1996) serà l’única juga­dora cata­lana en la copa feme­nina, que es dis­puta des d’avui fins diu­menge a Tene­rife amb la par­ti­ci­pació de sis equips. Els dos millors de la pri­mera volta, el Logro­nyo i el Fac­ha­das Dimu­rol de Tene­rife, acce­dei­xen direc­ta­ment a les semi­fi­nals de demà. Els quarts d’avui els juguen l’Avarca Menorca con­tra el Caja­sol Juvasa andalús i l’Arona Tene­rife Sur con­tra el CCO 7 Pal­mas Gran Canària. El Logro­nyo, que jugarà con­tra el ven­ce­dor del pri­mer duel, és el vigent sub­campió i va ser campió el 2015 i el 2016. En la lliga és pri­mer amb només una der­rota. Una altra cata­lana, la cen­tral inter­na­ci­o­nal de 28 anys Anna Espa­dalé, ha fit­xat fa poques set­ma­nes pel Gran Canària, en el qual ja va mili­tar el curs pas­sat. En prin­cipi, però, no va con­vo­cada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)