Atletisme

“Hi vaig per adquirir experiència”

Atletisme. Maria Vicente, que demà debuta en el pentatló, és conscient que l’europeu en pista coberta de Glasgow forma part del seu procés de creixement i assegura: “Encara em queden bastants anys per anar a lluitar per les medalles”

L’hos­pi­ta­lenca Maria Vicente, de només 17 anys, crema eta­pes a mar­xes forçades, però és cons­ci­ent que l’euro­peu de Glas­gow forma part del seu procés de crei­xe­ment. “Tinc clar que es tracta d’un euro­peu abso­lut i que encara em que­den bas­tants anys per anar a llui­tar per les meda­lles. Hi vaig per adqui­rir experiència. Soc l’última clas­si­fi­cada entre les ins­cri­tes [12] i, per tant, no tinc res a per­dre, tot i que espero gua­nyar-ne alguna. Segur que m’ho pas­saré bé”, va expli­car la cam­pi­ona i recor­dista esta­tal de pen­tatló (4.412 punts) abans de viat­jar a la capi­tal esco­cesa. Tot i la plus­marca asso­lida a Ante­quera, Vicente con­si­dera que tam­poc va fer un pen­tatló per­fecte: “Als 800 metres encara els tinc molt de res­pecte. N’haig de córrer més per acon­se­guir un patró, però encara tinc força marge de millora. També en el pes perquè encara no m’acabo de sen­tir igual en els entre­na­ments que en la com­pe­tició.”

Vicente serà la pri­mera dels vuit atle­tes cata­lans con­vo­cats que entrarà en com­pe­tició, demà a les 10.05 h en els 60 m tan­ques. El pen­tatló aca­barà en la mateixa jor­nada amb els 800 (20.15 h). Entre les ins­cri­tes des­ta­quen la cam­pi­ona euro­pea del 2015, la britànica Kata­rina John­son-Thomp­son; la sub­cam­pi­ona de l’última edició, l’austríaca Ivona Dadic, i la líder de l’any, la fran­cesa Solene Ndama.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.