Més esport

La reusenca Ari Sánchez jugarà la final del Master

Pàdel. La catalana i la madrilenya Ale Salazar guanyen la semifinal per 3-6, 6-3 i 7-6 (6) contra la jove parella revelació: Delfina Brea i Beatriz González

La reu­senca Ari Sánchez i la madri­le­nya Ale Sala­zar, la segona pare­lla del rànquing mun­dial, juga­ran la final de l’Estre­lla Damm Mas­ter Final que es dis­puta al Palau Sant Jordi. La cata­lana i la madri­le­nya van gua­nyar en la semi­fi­nal la jove pare­lla reve­lació del tor­neig, for­mada per l’argen­tina Del­fina Brea, de 20 anys, i la mala­gue­nya Bea­triz González, de 18. L’enfron­ta­ment va ser espec­ta­cu­lar, va durar més de dues hores i mitja, i Ari i Ale es van impo­sar per 3-6, 6-3 i 7-6 (6) remun­tant un set i tres pilo­tes de par­tit.

Ari Sánchez i Ale Sala­zar van anar de menys a més en la semi­fi­nal. En el pri­mer set la reu­senca va cedir dues vega­des el seu ser­vei, però en el segon va començar a mos­trar la seva soli­desa i no va come­tre cap error. En el ter­cer i defi­ni­tiu set Brea i González es van avançar amb un 4-5 i van tenir tres pilo­tes de par­tit. Amb cops espec­ta­cu­lars Ari Sánchez va ani­ve­llar el mar­ca­dor i es va arri­bar al tie-break en què la cata­lana i la madri­le­nya van apro­fi­tar la segona pilota de par­tit per acon­se­guir la victòria i la clas­si­fi­cació per a la final.

Les rivals en la final seran les número u del món, la canària Marta Mar­rero i la madri­le­nya Marta Ortega, que van gua­nyar sense pro­ble­mes la pri­mera semi­fi­nal per 6-3 i 6-1 a l’argen­tina Ceci­lia Rei­ter i l’anda­lusa Caro­lina Navarro. La final es jugarà avui a les dotze del mig­dia.

Rècord de públic

Aquesta jor­nada de semi­fi­nals de l’Estre­lla Damm Mas­ter Final ha batut el rècord d’assistència en un mun­dial de pàdel amb un total de 9.585 per­so­nes que han omplert les gra­de­ries del Palau Sant Jordi de Bar­ce­lona. S’ha superat clara­ment el rècord de 7.279 que tenia l’edició 2018 del Mas­ter Final de Madrid.

En la cate­go­ria mas­cu­lina l’argentí Fer­nando Belas­teguín per un cos­tat i el bra­si­ler Pablo Lima per l’altre defen­sa­ran el títol que van gua­nyar ple­gats en l’edició de l’any pas­sat. Fer­nando Belas­teguín (40 anys) ara juga amb el seu jove com­pa­tri­ota Agustín Tapia (20 anys) i en la semi­fi­nal van der­ro­tar per 6-3 i 7-5 els anda­lu­sos Paquito Navarro i Juan Lebrón. En la segona semi­fi­nal el bra­si­ler Pablo Lima, que ara fa pare­lla amb el madri­leny Ale­jan­dro Galán, va neces­si­tar tres sets i dues hores i mitja per der­ro­tar els argen­tins Car­los Gutiérrez i Maxi Sánchez per 6-4, 4-6 i 6-1. La final es jugarà avui a les deu del matí.

Semifinals femenines
Marrero / Ortega - Navarro / Reiter 6-3 i 6-1
Sánchez / Salazar - Brea / González 3-6, 6-3 i 7-6 (6)
Semifinals masculines
Belasteguin / Tapia - Navarro / Lebrón 6-3 i 7-5
Lima / Galán - Gutiérrez / Sánchez 6-4, 4-6 i 6-1
Final masculina
Lima / Galán - Belasteguin / Tapia 10 h
Final femenina
Sánchez / Salazar - Marrero / Ortega 12 h
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.