Handbol

Doble o res al Blanc i Verd

Handbol. El Bordils busca el primer triomf del curs, a casa en el derbi (18.05 h, la Xarxa) contra el Sarrià, que si s’apunta la primera victòria com a visitant, entrarà en llocs del grup d’ascens

El pri­mer duel de la tem­po­rada entre els dos equips de referència a la demar­cació, ajor­nat l’1 de novem­bre per un cas de Covid a la plan­ti­lla del Bor­dils, es juga aquesta tarda (18.05 h) amb els dos equips en situ­a­ci­ons ben dife­rents.

El Bor­dils encara no ha gua­nyat aquesta tem­po­rada, la vui­tena a Plata –dos par­tits menys, el d’avui i el de la pista de l’Adri­a­nenc per pro­ble­mes al par­quet de la Ver­neda–, i els dos punts que té són d’empats en els dos pri­mers par­tits a casa, on ha per­dut després con­tra els dos pri­mers en la clas­si­fi­cació. El Sarrià, que en els tres par­tits que ha jugat com a visi­tant en el segon curs a la cate­go­ria no ha sumat encara, pot entrar en llocs del grup d’ascens si gua­nya: empa­ta­ria amb l’Eivissa, a qui va der­ro­tar per 29-22.

Dinàmiques

“Ells han tin­gut una ratxa més posi­tiva i han gua­nyat un par­tit impor­tant a casa con­tra el Lalín [35-32]. I nosal­tres hem encai­xat una der­rota molt dura a casa con­tra el Barça [30-31], tot i que la nos­tra dinàmica també és posi­tiva mal­grat els resul­tats”, diu Pau Cam­pos, que insis­teix en el bon tre­ball de l’equip tot i la manca de resul­tats. “Hem acon­se­guit un molt bon resul­tat i si aquesta set­mana acon­se­guim els punts a fora de casa, aquí i con­tra el Teu­cro, ens posa­rem en una situ­ació molt bona en la clas­si­fi­cació per poder aspi­rar a les cinc pri­me­res pla­ces”, reco­neix Salva Puig.

Espe­cial

“Si som capaços de gua­nyar quasi el Barça o de plan­tar cara al Novás, per què no hem de gua­nyar el Sarrià? Tenim les nos­tres pos­si­bi­li­tats, tot i que hi ha molts con­di­ci­o­nants i no tots són con­tro­la­bles des de la ban­queta. Hem de posar-hi orgull, caràcter i auto­es­tima, que és el que també faran ells. Qui millor con­troli les emo­ci­ons gua­nyarà el par­tit”, adver­teix l’entre­na­dor bis­ba­lenc. “És una mica com un meló: pots pen­sar que serà una cosa i fins que l’obres no saps gaire bé com serà, de dins. Als dos equips ens agrada el joc ràpid, dinàmic. No estàtic, pesat”, diu el tècnic vallesà, que hi afe­geix: “Hi ha el fac­tor ner­vis, o de tensió, que fa que el juga­dor a vega­des cometi més erra­des.”

L’ante­ce­dent

El 25-27 del 14 de desem­bre de l’any pas­sat va can­viar la tra­jectòria dels dos equips. Perquè el Sarrià tenia cinc punts més que el Bor­dils i, tot i cap­gi­rar el resul­tat amb un 5-0 al des­cans (14-11), va aca­bar cedint a la major experiència col·lec­tiva del Bor­dils. “Ja es va veure que, per molt que la clas­si­fi­cació els donés una victòria fàcil, que cele­bra­ven abans de gua­nyar, no va ser així. Suposo que vindrà amb la lliçó apresa”, asse­nyala Cam­pos.

“La tem­po­rada pas­sada ens ha de per­me­tre cor­re­gir coses que no vam fer bé. Con­tra el Bor­dils, els nos­tres juga­dors hi han jugat molts cops des de ben petits. El grau de conei­xença és molt alt i el fac­tor sor­presa, menor. Però el grup té més experiència, ha jugat més par­tits amb finals ajus­tats”, afirma Puig.

Tindrem les nostres possibilitats, veig un partit ajustat i a ratxes. Dependrà de molts factors, com ara la permissivitat arbitral o les superioritats
No hem tingut sort, però això no ho tria ningú. Preferiria jugar a Sarrià amb públic que a Bordils sense
Pau Campos
És el partit que tothom espera. Però no hi entenen, de classificacions: pots estar fent molt bé les coses i tant pots guanyar com perdre
Ens hauria agradat el pavelló ple com el de Sarrià. La gent ho podrà veure des de casa, tant de bo s’arregli
Salva Puig
Patrocini

Handbol. DHP Grup A

Pos. Equip PTS PJ G E P GF GC
1 At. Novás 18 10 8 2 0 278 243
2 Barça B 16 10 8 0 2 328 281
3 San Pablo 14 10 7 0 3 310 278
4 Alacant 10 10 4 2 4 274 282
5 Eivissa 9 10 4 1 5 256 260
6 UE Sarrià 9 10 4 1 5 274 283
7 Teucro 8 10 2 4 4 268 298
8 Lalín 6 10 3 0 7 275 288
9 Adrianenc 6 10 2 2 6 257 282
10 Bordils 4 10 1 2 7 260 285
  Grup d'ascens   Grup de permanència
Darrera actualització: 16-01-2021 20:21:09

Es tanca un parèntesi de vuit anys

L’últim partit al Blanc i Verd entre el primer del Bordils i el Sarrià és l’1 de desembre del 2012, a primera estatal. Els locals encara no havien aconseguit classificar-se per a la fase d’ascens, en què al quart intent, el tercer seguit, van pujar a Plata. El Sarrià va guanyar l’últim partit en la categoria (28-27), el 13 d’abril del 2013. Després, amb el Bordils B a primera estatal, hi va haver duels del 2016 al 2018, amb tres victòries sarrianenques i un empat. El 14 de desembre de l’any passat, en el primer derbi a Plata, a Sarrià de Ter, victòria del Bordils (25-27).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.