Tennis

Rublev elimina Nadal

Tennis. El rus rep una invitació i els vuit dels quarts de final de Montecarlo jugaran la setmana vinent el Barcelona Open Banc Sabadell

L’agres­siu rus de 23 anys Andrei Rublev (6) va ser la sor­presa dels quarts del Mas­ters 1.000 de Mon­te­carlo i va superar l’onze cops campió Rafa Nadal per 6-2, 4-6 i 6-2 i jugarà la semi­fi­nal con­tra el noruec de 22 anys Cas­per Ruud (27è). Rublev, entre­nat pel beni­car­lando Fer­nando Vicente i amb llicència del RCT Bar­ce­lona, es va afe­gir ahir, a més, a la nòmina de figu­res con­vi­da­des per l’orga­nit­zació i jugarà la set­mana vinent el Bar­ce­lona Open Banc Saba­dell. En el sor­teig de d’avui a les 12 h hi seran els vuit dels quarts de final del tor­neig mone­gasc i qua­tre juga­dors situ­ats entre els deu millors del món: Rafa Nadal (3), Stéfanos Tsit­si­pas (5), Andrei Rublev (8) i Diego Schwartz­man (9).

L’altra semi­fi­nal de Mon­te­carlo la juga­ran el grec Stéfanos Tsit­si­pas (4), que va eli­mi­nar el mala­gueny Ale­jan­dro Davi­do­vich per 7-5 i reti­rada, i l’anglès Daniel Evans (33è). El botxí de Novak Djoko­vic (1) va batre el belga David Gof­fin (11) per 5-7, 6-3 i 6-4.

Gra­no­llers, a semi­fi­nals

El català Mar­cel Gra­no­llers i l’argentí Hora­cio Zeba­llos van der­ro­tar per 6-3 i 6-1 l’argentí Guido Pella i el xilè Cris­tian Garín en els quarts de dobles en menys de 55 minuts i juga­ran davant dels cro­ats Nikola Mek­tic i Mate Pavic (2).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.